Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Happy Halloween prietenos !
Wednesday, October 31, 2012

Noi ,împreună cu clasa noastră XI-a F ,vă urăm halloween fericit ! A fost prima dată  pentru noi , colectivul , când am organizat ceva de Halloween şi chiar ne-a ieşit . Am avut vrăjitoare , pisicuţe , piraţi , poliţiste , infirmiere , hippie people(Ioana) , elf şi chiar şi o fantomă printre noi . Anul viitor organizaţi şi voi o petrecere dacă nu aţi făcut-o anul acesta , o să vedeţi că o să fie suuper amuzant ! 
Pe data viitoareee , v-am pupat !

Labels: ,

words spilled @ 11:24 AM / leave goosebumps here