Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Concert Bănică Jr.
Saturday, October 27, 2012

Click pentru a citi un mesaj frumos :*

 Andreea se distrează pe acorduri de rock'n'roll şi eu stau acasă , nu e drept :P Glumesc . Da , tocmai  ce am primit un telefon de la ea - mi-a pus să ascult "Super Love" LIVE, haha tare ! Anul trecut am mers împreună la concert Ştefan Bănica Jr. şi se pare că ea a repetat experienţa anul acesta dar de data asta in stil mareee (bilet VIP, asta înseamnă că l-a şi întâlnit de domnul Bănica Jr. hehe). Oricum , merită să vă duceţi la un concert semnat Ştefan Bănică Jr. pentru că este un artist de valoare plus că atmosfera este mirifică ! Ce putem să spunem decât : Distracţie plăcută , Andreea şi Raluca !!

Labels:

words spilled @ 10:33 AM / leave goosebumps here