Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Muzică de octombrie .
Wednesday, October 3, 2012


   În sfârşit postul despre muzică este gata! De mult nu am mai făcut unul , ne era chiar dor ! Sper că a meritat aşteptarea totuşi :) Luna aceasta este mirifică din punct de vedere muzical , noi am făcut o mică selecţie pentru cititorii blogului nostru , sper să vă placă ! Am ales indie , pop , rock , country , r&b uhuhu frumoase albume vă spunem !
  Eu , Ioana , am ales bineînţeles nemuritorul indie : Monsters And Men si Lana Del Rey ,country-ul sublim al lui Taylor Swift şi pop-ul rock al minunatei P!nk . Vă spun mai întâi despre trupa asta grozavă Monsters And Men . Chiar dacă albumul lor a apărut în 2011(pe la sfârşit) eu tot am vrut să vă vorbesc despre el pentru că este pur şi simplu genial şi original . Trupa încă scoate single-uri de pe el deci este nou , nou hehe . Aşa ... melodiile sunt atât de inspiraţionale încât sincer am ascultat album cam 2 săptămâni pe un repeat scandalos ! De menţionat este că e şi primul lor album , lucru absolut uimitor pentru că aş putea spune că îi ascult de o eternitate , o să aibă un viitor minunat această trupă , vă spun . Printre single-urile lor de succes se numără: "Little Talks" , "Mountain Sound" , "Love , Love , Love" etc . Acum aş trece să vorbesc despre noul album semnat Lana Del Rey . Mhm într-adevăr albumul său nou ,intitulat "Born to Die :  The Paradise Edition " se lansează în noiembrie dar asta nu ne opreşte să vorbim despre el în octombrie pentru că Lana deja a sustras două single-uri de pe el : "Ride" şi "Blue Velvet" . Vreau să vă spun că am început să o apreciez pe Lana extraordinar de mult . Noul său proiect discografic va fi incredibil , deabia aştept , tocmai ce am văzut scurt- metrajul pentru "Ride" şi mi-a trezit nişte emoţii atât de plăcute , Lana a făcut o treabă minunată , good job girl! Da , însă până în noiembrie avem un alt album de urmărit , cel al lui Taylor Swift !! Al patrulea album semnat de frumoooooasa Taylor se intitulează sugestiv "Red" şi vă spun cu sinceritate că sunt extrem de emoţionată pentru acest album , 22 octombrie doar atât ! O să fie un album superb ca şi celelalte , am avut mereu încredere în Taylor ..deja şi-a lansat 5 melodii de pe acest disc printre care se numără : "Red" , "Begin Again " , "We are Never Getting Back Together" etc. Da , un cadou frumos pentru mine ! Nu în ultimul rând vreau să vă prezint pe scurt şi noul album P!nk ,"The Truth About Love " . Uhh este  un album foarte reuşit ce-i drept , P!nk s-a întors în stil mare pentru că albumul său nou a debutat pe primul loc în Billboard 200 chart , peste 281, 000 de copii au fost cumpărate chiar în prima săptămână de la lansare! Ce putem să spunem , felicitări P!nk , o meritai din plin ! Sunt foarte multe melodii care îmi plac dar favorita mea este : "Give me a reason " şi vă spun repede de ce ... pentru că este un featuring cu Nate Ruess , solistul trupei Fun. , melodia este genială la fel ca "Blow Me (One Last Kiss)" sau "Try". Bună treabă , P!nk! 
  Eu am terminat , şi văd că aveţi ce să citiţi ! Am fost destul de generoasă , să vedem ce are de spus şi Andreea despre alegerile sale frumoase !
   Hei,  pentru că sezonul rece se aproprie m-am gândit să vă propun unele dintre albumele care mi-au stârnit interesul, să începem.
Pentru început am să povestesc puţin despre noul album a lui Richie Sambora “Aftermath of the Lowdown”,care îşi lansează cel de-al 3-lea album solo după 11 ani. Albumul conţine 11 piese care au fost scrise de-a lungul celor 30 de ani de carieră dar nu au fost lansate niciodată.Albumul a fost lansat pe 18 septembrie în SUA iar în lunile ce vor urma o să îl găsim şi în magazinele din Romania.Dar până atunci eu vă propun unele melodii care sunt cu adevărat în stilul caracteristic Richie Sambora :  "You Can Only Get So High" , "Takng a Chance on the Wind Sugar Daddy" şi favorita mea dintre toate "Every Road Leads Home To You". Trupa "Boys Like Girls"a pregătit pentru 2012 albumul "Crazy Love" care este cel de-al treilea album de studio al trupei care include melodiile : "Be Your Everythig","Life On The Party" şi "The First Time".Albumul va fi lansat pe 11 Decembrie 2012.
Dacă până acum v-am vorbit numai despre noile albume ale unor trupe de băieţi este cazul să vă povestesc puţin şi despre albumul "Sticks + Stones" al drăguţei Cher Lloyd care a devenit cunoscută după participarea la show-ul X-Factor. Albumul conţine melodii ca "Swagger Jagger", "With Ur Love" un featuring  cu Mike Posner şi "Want You Back". Un alt album pe care îl aştept este cel al lui MIKA care după succesul înregistrat cu "Life In Cartoon Motion" şi "The Boy Who Know Too Much" îşi pregăteşte cel de-al treilea album "The Origin Of Love" care a fost lansat odată cu piesa "Celebrate","Elle Me dit" şi "Make You Happy!. În general tot albumul vorbeşte despre toleranţă şi dragoste. Asta a fost tot !

  Sper că postul nostru a fost interesant , şi nu uitaţi de noua secţiune a blogului prietenos "TALK" , acolo puteţi să scrieţi mesaje şi comentarii cu pivire la posturi pentru că din păcate cutiuţa noastră cu comentarii ne-a abandonat ...defapt s-a dus departe în Florida .  Ne vedem data viitoare , Ioana vă pregăteşte un super post despre o nouă recomandare de carte "The Perks of Being a Wallflower" , vă pupăm !


Labels: ,

words spilled @ 12:00 PM / leave goosebumps here